Direct naar content

Jeroen Brouwers

Over Jeroen

Jeroen heeft als oud-DenkTanker zelf ervaren hoe het is om al jong aan de slag te mogen gaan met een urgent maatschappelijk thema. Na zijn deelname in 2016 heeft hij zich blijvend ingezet voor het verbeteren van het programma van de DenkTank. In 2021 is hij toegetreden tot het bestuur. Hij gebruikt zijn ervaring als Chief Product Officer bij Vesper (een scale-up die door middel van data en voorspellingen partijen in de voedselindustrie helpt slimmer in- en te verkopen) om DenkTankers te stimuleren oplossingen te bedenken én te implementeren die aansluiten bij de behoeften van de doelgroep.

 

Waarom de Nationale DenkTank?

“Ik heb gezien dat de wil om te veranderen er op veel plekken in de maatschappij zeker is. Alleen blijkt het vaak lastig om bestaande patronen en systemen te doorbreken om tot echte impact te komen. Ik geloof dat de onbevangen blik en passie van jonge mensen de sleutel kan zijn om de benodigde veranderingen te realiseren.”